Jak řešit chybu „Nelze připojit k Microsoft 365“ při přihlášení do aplikace

Chyba „Nelze připojit k Microsoft 365“ se může objevit při pokusu o přihlášení do aplikací jako Outlook, Teams nebo OneDrive. Tento problém může být způsoben špatným připojením k internetu, chybou účtu nebo nesprávným nastavením. Tento návod vám ukáže, jak problém vyřešit.

1. Zkontrolujte připojení k internetu

  1. Ověřte, že máte stabilní připojení k internetu.
  2. Otevřete webový prohlížeč a zkuste načíst libovolnou stránku (např. www.microsoft.com).
  3. Pokud se stránka nenačítá, restartujte router nebo zkuste jinou síť.

2. Ověřte stav služeb Microsoft 365

  1. Navštivte stránku Microsoft Service Status.
  2. Zkontrolujte, zda nejsou hlášeny výpadky nebo problémy s přihlášením.
  3. Pokud jsou služby nedostupné, počkejte, dokud je Microsoft neobnoví.

3. Zkontrolujte správnost přihlašovacích údajů

  1. Ujistěte se, že zadáváte správnou e-mailovou adresu a heslo.
  2. Pokud si nejste jisti heslem, klikněte na Zapomněli jste heslo? a postupujte podle pokynů k obnovení hesla.

4. Vymažte mezipaměť a soubory cookies

  1. Otevřete nastavení svého webového prohlížeče.
  2. Najděte možnost Vymazat údaje o prohlížení nebo Smazat mezipaměť a cookies.
  3. Restartujte prohlížeč a zkuste se znovu přihlásit.

5. Ověřte správné nastavení času a data

  1. Otevřete Nastavení > Čas a jazyk > Datum a čas.
  2. Zapněte možnost Nastavit čas automaticky a Nastavit časové pásmo automaticky.
  3. Restartujte počítač a zkuste se znovu přihlásit.

6. Použijte jiné zařízení nebo aplikaci

  1. Zkuste se přihlásit do Microsoft 365 z jiného zařízení (např. mobilního telefonu nebo tabletu).
  2. Pokud se přihlášení podaří, problém je pravděpodobně na straně původního zařízení.

7. Spusťte nástroj pro odstraňování potíží

  1. Otevřete Nastavení > Aktualizace a zabezpečení > Odstraňování potíží.
  2. Klikněte na Další nástroje pro odstraňování potíží.
  3. Vyberte možnost Přihlášení k účtu Microsoft a spusťte nástroj.
  4. Postupujte podle pokynů na obrazovce.

8. Aktualizujte aplikace a systém

  1. Otevřete Microsoft Store a klikněte na Knihovna.
  2. Klikněte na Vyhledat aktualizace a aktualizujte aplikace Microsoft 365.
  3. Otevřete Nastavení > Windows Update a zkontrolujte dostupné aktualizace systému.

9. Ověřte nastavení brány firewall a antiviru

  1. Otevřete nastavení svého antivirového programu nebo brány firewall.
  2. Ujistěte se, že aplikace Microsoft 365 mají povolený přístup k internetu.
  3. Pokud si nejste jisti, dočasně deaktivujte antivirus a zkuste se přihlásit.

10. Kontaktujte podporu

Pokud žádný z výše uvedených kroků nefunguje, kontaktujte Podporu Microsoft:

  1. Přihlaste se k podpoře pomocí jiného zařízení.
  2. Vytvořte žádost o technickou podporu a popište problém.
  3. Přiložte případné snímky obrazovky chybových hlášek.

Chybu „Nelze připojit k Microsoft 365“ lze obvykle vyřešit kontrolou připojení, nastavením času a dat, nebo aktualizací aplikací. Pokud problémy přetrvávají, obraťte se na podporu Microsoftu nebo svého správce IT.

Předchozí článek

Jak správně nakonfigurovat Microsoft 365 na mobilním zařízení

Další článek

Jak vytvořit a spravovat týmové kanály v Microsoft Teams

Napište komentář

Zanechte komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru

Přihlaste se k odběru našeho e-mailového newsletteru a získejte nejnovější příspěvky přímo do vaší e-mailové schránky.
Čistá inspirace, žádný spam. ✨