Jak nastavit automatickou odpověď v Outlooku

Automatická odpověď v Outlooku je užitečná funkce, která vám umožňuje informovat o vaší nepřítomnosti nebo odpovědět na e-maily bez vaší přímé účasti. Zde je postup, jak ji nastavit.

Postup pro Microsoft Outlook (desktopová aplikace)

  1. Otevřete Outlook.
    • Spusťte aplikaci a přihlaste se ke svému účtu, pokud jste tak ještě neučinili.
  2. Přejděte na kartu Soubor.
    • Nachází se v levém horním rohu okna.
  3. Klikněte na možnost Automatické odpovědi (Mimo kancelář).
    • Pokud tuto možnost nevidíte, zkontrolujte, zda používáte účet typu Exchange. Tato funkce nemusí být dostupná pro všechny typy e-mailových účtů.
  4. Zapněte automatické odpovědi.
    • V otevřeném okně vyberte možnost Odesílat automatické odpovědi.
  5. Nastavte časové rozmezí (volitelné).
    • Zaškrtněte možnost Odesílat odpovědi pouze během tohoto časového období a nastavte začátek a konec.
  6. Zadejte text odpovědi.
    • Můžete vytvořit různé zprávy pro interní a externí příjemce. Do příslušných polí napište text odpovědi.
  7. Uložte nastavení.
    • Klikněte na OK pro uložení a aktivaci automatických odpovědí.

Postup pro Outlook na webu

  1. Přihlaste se do Outlooku na webu.
    • Otevřete Outlook.com nebo přístup přes firemní/školní portál.
  2. Otevřete Nastavení.
    • Klikněte na ikonu ozubeného kola v pravém horním rohu.
  3. Najděte Automatické odpovědi.
    • Do vyhledávacího pole v Nastavení zadejte Automatické odpovědi a klikněte na odpovídající možnost.
  4. Aktivujte automatické odpovědi.
    • Zapněte přepínač Odesílat automatické odpovědi.
  5. Nastavte časové rozmezí a zprávu.
    • Pokud chcete, nastavte časový interval. Do textového pole napište obsah automatické odpovědi.
  6. Uložte změny.
    • Klikněte na Uložit pro aktivaci.

Tipy a doporučení

  • Jasná zpráva: Zmiňte důvod vaší nepřítomnosti, dobu návratu a kontaktní osobu, která vás může zastoupit.
  • Ověřte nastavení: Po aktivaci pošlete zkušební e-mail, abyste zjistili, jak automatická odpověď vypadá.
  • Nepoužívejte citlivé informace: Vyhněte se sdílení osobních detailů v automatické odpovědi.

Pokud budete mít jakýkoli problém, dejte vědět, a pomohu vám s dalším nastavením!

Předchozí článek

Jak opravit poškozený datový soubor PST/OST v Outlooku

Další článek

Windows 10: Spolehlivý operační systém pro každodenní produktivitu

Napište komentář

Zanechte komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru

Přihlaste se k odběru našeho e-mailového newsletteru a získejte nejnovější příspěvky přímo do vaší e-mailové schránky.
Čistá inspirace, žádný spam. ✨